Fortsätt så

Tack för era bloggtips, ska ta en närmare titt senare på bloggarna ni tipsat så kanske du eller din favorit hamnar här hos oss , men fortsätt kommentera in förslag!!!
Nu måste jag jobba lite, kanske uppdaterar nån av våra två andra administratörer. Vi håller på att ordna lite saker me bloggen men i helgen eller nästa vecka kommer allt skvaller igen
Postat av: JohannaM

Jag vill läsa om Niisan som bloggar under http://niiisan.myshowroom.se/

Och sen vill jag läsa om Monday Riot och allt det där! Det står typ aldrig om de på gossips och jag vill höra skvaller om de här bloggarna!

Tror Monday riot också bloggar på myshowroom btw..

2011-11-12, 10:56:12 -
Postat av: Anonym

Snälla snälla snälla skriv om http://flavoured.se!!!! Vi är jätte många som vill det. Hon bor i Sthlm och äger stockholms största skönhetsvlogg!!! Vet att fler än mig skulle bli glada!!!

2011-11-12, 11:41:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!